Saturday 15 November 2008

မုိက္တာကုိ မုိက္မွန္းသိရင္ လူလိမၼာ

လြန္ခဲ့တဲ့ ၇ ႏွစ္တုန္းကေပါ့။
ညတစ္ညရဲ ႔ ညဥ့္နက္နက္အခ်ိန္မွာ က်ေနာ္ ခင္မ်ားဆုိင္နားကုိ ျဖတ္ေလ်ာက္ခဲ့တယ္။
လူတစ္ေယာက္ ခင္မ်ားရဲ ႔ဆုိင္ကုိ ေဖာက္ထြင္း၀င္ေရာက္ေနတာလဲ ေတြ႔ေရာ
ဘယ္ရမလဲ က်ေနာ္လဲ ရတဲ့အခြင့္အေရးကုိ အမိအရအသုံးခ်လုိက္တာေပါ့။

က်ေနာ္ ခင္မ်ားဆုိင္ထဲကုိ တိတ္တစ္ဆိတ္၀င္ေရာက္လုိက္တယ္။
ေဖာက္ထြင္း၀ိဇၨာကေတာ့ ဘယ္ေရာက္သြားမွန္းမသိဘူး။
က်ေနာ္မွ သူ႔ကုိ စိတ္မ၀င္စားတာ။
က်ေနာ္စိတ္၀င္စားတာက ဆုိင္ထဲမွာ ေရာင္းဖုိ႔ ခင္းက်င္းထားတဲ့ စီးကရက္ေဆးလိပ္ေတြကုိဘဲ။
က်န္တဲ့ပစၥည္းေတြကုိ က်ေနာ္ စိတ္မ၀င္စားပါဘူး။

ဒါေၾကာင့္ စီးကရက္ အလိပ္ ၄၀၀ တိတိယူၿပီး ခင္မ်ားဆုိင္ထဲက က်ေနာ္ ေအးေအးေဆးေဆး ထြက္လာခဲ့တယ္။
ညသန္းေခါင္ေက်ာ္ဆုိေတာ့ ဘယ္သူမွလဲ မရွိဘူးေလ။
အလိပ္ ၄၀၀ ထဲက တစ္လိပ္ကုိ မီးညွိၿပီး လမ္းေလ်ာက္ရင္းနဲ႔ေတာင္ ေသာက္လာေသးတယ္။
အဲဒီတုန္းက က်ေနာ္က အလြန္အကၽြံမူးယစ္ေဆးမီ၀ဲေနတဲ့ အခ်ိန္ကုိးဗ်။
မွားသလား မွန္သလားဆုိတာ က်ေနာ္ မခဲြျခားႏုိင္ဘူး။ က်ေနာ္သိတာက ေဆးမွန္မွန္ရွဴရဖုိ႔ဘဲ။

အခုေတာ့ က်ေနာ္ ေဆးျပတ္သြားပါၿပီ။ ေနာက္ကုိလဲ ဘယ္ေတာ့မွ မူးယစ္ေဆး မသုံးစြဲေတာ့ပါဘူး။ ရုိးသားတဲ့ လူေကာင္းတစ္ေယာက္ရဲ ႔ဘ၀ကုိဘဲ တည္ေဆာက္ပါေတာ့မယ္။ မုိက္ခဲ့တဲ့အမွားေတြအားလုံးအတြက္လဲ ျပန္လည္ေဆးေၾကာဖုိ႔အဆင္သင့္ပါဘဲ။ က်ေနာ္ အရမ္းမွားခဲ့ပါတယ္ဗ်ာ။

ဒီစာႏွင့္အတူ စတာလင္ေပါင္ ၁၀၀ တိတိ ထည့္ေပးလုိက္ပါတယ္။ အဲဒီေပါင္ ၁၀၀ ဟာ ခင္မ်ားဆုိင္က ခုိးယူလာခဲ့တဲ့ စီးကရက္ အလိပ္ ၄၀၀ ကုိ တစ္နည္းနည္းနဲ႔ေတာ့ ဖားေထးႏုိင္လိမ့္မယ္လုိ႔ ေမွ်ာ္လင့္ပါတယ္။
က်ေနာ့္ကုိ ခြင့္လြတ္ပါဗ်ာ။ ။
.....................

အဲဒီစာကုိ ေရးလာတဲ့သူကေတာ့ နာမည္ေဖာ္မျပထားတဲ့ သူခုိးေဟာင္းတစ္ေယာက္ျဖစ္ပါတယ္။
Easton မွာေနတဲ့ ဆုိင္ရွင္ျဖစ္တဲ့ အီမရန္ အာမက္ (Imran Ahmed) ကလဲ
သူခုိးေဟာင္းရဲ ႔ စိတ္ေျပာင္းလဲမႈအတြက္ ၀မ္းသာပါတယ္လုိ႔ေျပာတယ္။
အဲဒီေပါင္ ၁၀၀ ကုိလဲ သူ႔ကုိယ္က်ိဳးအတြက္ မသုံးဘဲ Drug's charity တစ္ခုခုကုိ သြားလွဴမယ္လုိ႔ သိရပါတယ္။

က်ေနာ္ ဒီသတင္းေလးကုိ bbc.co.uk သတင္းထဲက ဖတ္ထားတာပါ။

မုိက္ခဲ့တာကုိ မုိက္ခဲ့မွန္းသိလုိ႔ ျပန္လည္ေတာင္းပန္ၿပီး ေနာက္လဲ ဘယ္ေတာ့မွ မမုိက္ေတာ့ပါဘူးလုိ႔ ေတာင္းပန္ျခင္းဟာ အလြန္မြန္ျမတ္တဲ့ အလုပ္ပါ။ အမွားဆုိတာ လူတုိင္းမွာ မကင္းႏုိင္ပါဘူး။ တစ္နည္းနည္းနဲ႔ေတာ့ မွားခဲ့ၾကတာမ်ားပါတယ္။ ဒါေပမဲ့ လူအေတာ္မ်ားမ်ားဟာ အတၱအရမ္းႀကီးၾကတယ္။ အမွားကုိ ၀န္မခံခ်င္ၾကဘူး။ အၿမဲတမ္းကုိယ္အဆင္ေျပဖုိ႔ေလာက္ဘဲ စဥ္းစားၾကတယ္။
မွားေနတာကုိ မွားေနမွန္းသိရက္နဲ႔ မျပင္ဆင္ၾကတဲ့သူေတြ အမ်ားႀကီးပါ။

ဒါေၾကာင့္ က်ေနာ္ေျပာခ်င္တာက
မုိက္တာကုိ မုိက္မွန္းသိလို႔ ျပဳျပင္ႏုိင္ရင္ လူလိမၼာပါဘဲ လုိ႔။

No comments: