Thursday 9 April 2009

ပိေယဟိ အပိၸေယဟိ

က်ေနာ္လဘက္ရည္ခပ္က်က် အရမ္းႀကိဳက္တယ္။
ဒါေပမဲ့
မုန္းတဲ့သူရဲ ႔ မ်က္ႏွာကုိၾကည့္ၿပီး လဘက္ရည္ေသာက္ရတာထက္
ခ်စ္သူ႔မ်က္ႏွာကုိၾကည့္ၿပီး အဆိပ္တစ္ခြက္ေသာက္ရတာကုိ ပုိခုံမင္တယ္။


က်ေနာ္ ဟာသအရမ္းႀကိဳက္တယ္။
ဒါေပမဲ့
မႏွစ္သက္တဲ့သူရဲ ႔ ျပက္လုံးေကာင္းေကာင္းထက္
ႏွစ္သက္သူရဲ ႔ ရုိးရုိးစကားလုံးေလးကုိဘဲ ရယ္ေမာခ်င္တယ္။


က်ေနာ္ ခရီးသြားရတာ အရမ္း၀ါသနာပါတယ္။
ဒါေပမဲ့
မလုိလားသူႏွင့္ လွပသာယာၾကည္ႏူးဖြယ္ေကာင္းတဲ့ ဥယ်ာဥ္ႀကီးထဲ အလည္အပတ္သြားရတာထက္
လုိလားသူႏွင့္ပန္းၿခံငယ္ထဲ ေလ်ာက္လည္ရတာကုိ ပုိၾကည္ႏူးတယ္။


က်ေနာ္ စကားလုံးခ်ိဳခ်ိဳေလးေတြကုိ အရမ္းျမတ္ႏုိးတယ္။
ဒါေပမဲ့
မာယာမ်ားသူရဲ ႔ ၾကင္ၾကင္နာနာစကားလုံးလွလွေလးေတြကုိ နားေထာင္ရတာထက္
ရုိးသားသူရဲ ႔ တဗ်စ္ေတာက္ေတာက္ စကားလုံးေလးေတြကုိ ပုိမက္ေမာတယ္။


က်ေနာ္ အိပ္မက္လွလွေလးေတြကုိ အရမ္းမက္ခ်င္တယ္။
ဒါေပမဲ့
လွည့္ပတ္လွည့္စားတတ္သူႏွင့္အတူ အိပ္မက္ေကာင္းေကာင္းမက္ရတာထက္
ျဖဴစင္သူႏွင့္အတူ အိပ္မက္ဆုိးမက္ရတာကုိ ပုိတမ္းတမိတယ္။

.....

1 comment:

မသက္ဇင္ said...

"ပိေယဟိ အပိၸေယဟိ"
ဘဝ နဲ႔ ဆႏၵ တထပ္တည္းက်ပါေစ--